tisdag 22 juli 2014

Sommar, sommar o sol...

Ja det kan man verkligen säga, vilken semester hittills. Sol, sol, sol o sol!!! Kan knappt minnas att jag haft en så bra semester hemma i Sverige! 

Första veckan var vi på campingen i Borrby med Dennis pappa och familj och några grannar till dom och denna veckan är vi med min familj. Det har blivit en massa bad varje dag! Vi har med oss en riktig liten fisk som helst håller sig mer under vattnet än över. I veckan blev det inköp av ett par badglasögon och dom uppskattades mycket av lilltjejen! 
Så här kan vår jätte stora husvagn se ut på kvällarna när det är filmdags..

Vi har hunnit med ett besök också på Toselilla sommarland, vilket ställe! Badland, karuseller, lekborgar, djur o en massa annat skoj! Ebba drack sin första slush! Ha ha snacka om en mamma och pappa som är jätte ute kanske. Men har alltid tyck den där sörjan ser jätte äcklig ut. Men efter en vecka med Dennis småsyskon förstod man att det är det de ska va! Hade inte så många bilder i mobilen från dagen på Toselilla, men här kommer några.. 



Ett besök i Simrishamn.. Jätte mysig liten stad! 
Och ett besök vid Haväng. Toppen badställe! Det har blåst ett par dagar vid havet så vågorna har varit rätt stora men här fanns en liten å som rann ut i havet också som var mycket populärt av barnen med stenar och små vattenfall.
Vi har hängt en del vid poolen på campingen..
Och jag har hunnit fylla år... Ännu ett år äldre.. Fick ett par öronhängen från Annika Vallin som jag önskat mig av min kära sambo och Ebba och en träningsbok för att hitta tips och idéer till träning igen efter graviditeten, super sugen på att börja igen!!!! Presentkort på Mio blev det också, håller på att spara ihop till ett vitrinskåp därifrån. 
Ja en jätte härlig fördelsedag var det! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar