tisdag 15 juli 2014

Semester!!!

Ja då var det äntligen semester! Husvagnen på plats, vädret ser ut att bli toppen och min älskade familj är med! Vi har inkvarterat oss på en camping som heter Borrbystrand, allt är verkligen toppen! Massor av barnfamiljer så Ebba hittar en massa kompisar, havet precis i jämte med en jätte lång barnvänlig sandstrand, här finns pool, liten kiosk, ja allt som man behöver! Nära till både Ystad och Simrishamn och detta måste vi utforskare närmare framöver! 

Igår blev det lek och bad, helt underbar strand och att man kan få det här vädret med är ju helt toppen! 


och ett besök på kiviks marknad som visst anordnas under ett par dagar varje år. Herregud den här marknaden var nog den största jag sett, på svensk mark i alla fall! Vi gick nog igenom hälften.. Sen började min ändå rätt gravid kropp säga ifrån att det nog räckte.. Kanske inte en marknad jag känner att jag måste besöka varje år, en massa krimskrams och säkert hälften av alla ställ sålde mobilskal.. Men nu har man ju sett den med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar