torsdag 23 februari 2012

Löpning

Igår blev det en löparrunda igen, fantastiskt nu när snön nu äntligen börjar krypa tillbaka och man får springa i vårsol istället för bitande vindar och mörker...

Mitt mål är Tjejmilen i Stockholm i september. Vi är ett gäng tjejer som ska dit och bo på hotell en helg och springa detta lopp. Ska bli fantastiskt roligt! Hoppas på att springa under 1 h, vi får väl se hur det går...

Min träning följer jag via en träningsdagbok som finns på en sida som kallas Shapelink -http://www.shapelink.se/, både peppande och bra sätt att hålla koll på sin träning!

Denna sko köpte jag för ett halv år sedan, en löparsko från Saucony, 1700 kr då. Min arbetskamrat köpte den nu förra veckan för 1200 kr. Varit supernöjd med den! Inter Sport är kanon på att ta fram skor som passar just dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar